Canyonlands en Natural Bridges - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Canyonlands en Natural Bridges - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Canyonlands en Natural Bridges

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

14 Mei 2022 | Verenigde Staten, Moab

Uit Blanding vertrokken. Even een stukje terug, want gisteren hebben wij Natural Bridges niet gehaald. Het is een rondje door het park van ongeveer 13 mijl met een aantal mooie uitzichtpunten. We gaan hier niet lopen. Naar beneden gaat wel maar naar boven is voor ons wat te zwaar. Maar mooi is het toch.

Terug richting Blanding en even tanken. De benzine kost in Utah ongeveer 4,75 dollar per gallon, een gallon is ongeveer 4 liter. Dan kom je dus op 1,25 euro per liter.

We hebben nog een park Canyonlands. Dat willen we zeker nog zien, althans een stukje ervan, want het is gigantisch groot. Ook hier hebben we de parkpas nodig. Die is al dubbel en dwars betaald. Wat een geweldig landschap. We eten onze boterham in de schaduw op een picknick plaats en verder.

mee lopen nog een trail met potholts, dat zijn ondiepe kommen in de rotsen waar als het regent water in blijft staan.

Het wordt tijd om naar onze condo te gaan in Moab. Hier is alles in voor 6 personen en wij zijn met 3 personen, dus lekker ruim. Hier kunnen we de was doen, er staat een wasmachine en een droger.

dan nog een hapje eten en naar bed. Morgen lopen we naar de Delicate Arch