Monument Valley - Reisverslag uit Blanding, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Blanding, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

13 Mei 2022 | Verenigde Staten, Blanding

Vanmorgen uit Page vertrokken naar Blanding in Utah. Hier moeten we de klok een uur vooruit zetten. We rijden door een zeer wisselend landschap. Rotsen in allerhande kleuren en vormen. Na enige tijd komen we aan in Monument Valley. Dit is van de inheemse bevolking en om het te bezoeken moet je entree betalen en dan kun je met je eigen auto een route rijden door een heel mooie omgeving. Bij velen bekend van vroeger van de sigaretten reclame en tevens van oude western films met John Wayne. Daar zijn we wel even mee bezig en het is een zeer hobbelige weg. Maar het is prachtig. Op een mooi plekje eten we onze sandwich.

we rijden verder naar Mexican hat en de Goosnecks. Hier was vroeger gratis kijken, maar nu 5 dollar.

Al snel daarna zijn we in Blanding en we slapen in de Blue Saga inn.

Morgen naar Moab.