Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

21 Mei 2022 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we de hele dag in Las Vegas. We proberen zoveel mogelijk te zien. We hebben een buskaartje dat 24 uur geldig is voor 8 dollar. Daar kun je dan zo vaak als je wil met de bus gaan als je maar binnen de 24 uur blijft. We hebben 10,5 km op de teller staan en dat is in Las Vegas behoorlijk. Nu even rusten op de kamer en vanavond nog weer even de fonteinen in kleur gaan zien bij het Bellagio. Vanmiddag hebben we het overdag gezien. Wat een mensen onderweg, nog nooit zo druk gezien.

Nog even naar Macy’s geweest. Nog nooit zoveel luxe winkelcentra bij elkaar gezien.

Bij Macy’s vond de verkoopster mijn T shirt heel erg mooi. Nou zei ik, zelf gemaakt.

Ze vond het mooier dan bij hun in de winkel, qua stof en afwerking. Mooier dan bij hun in de winkel. Of ik haar dat niet kon leren, dat leek me moeilijk vanuit Nederland. Ze vond dat ik een groot talent had. Noe ja mijn dag was goed.

Morgen naar Death Valley.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pierre en Nelly

De voorbereidingen voor de volgende Amerikareis in 2013 zijn begonnen

Actief sinds 17 Maart 2012
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 17154

Voorgaande reizen:

03 Mei 2022 - 28 Mei 2022

Het beste van het westen

16 Juni 2013 - 15 Juli 2013

Rondreis Amerika 2015

Landen bezocht: