Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

21 Mei 2022 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we de hele dag in Las Vegas. We proberen zoveel mogelijk te zien. We hebben een buskaartje dat 24 uur geldig is voor 8 dollar. Daar kun je dan zo vaak als je wil met de bus gaan als je maar binnen de 24 uur blijft. We hebben 10,5 km op de teller staan en dat is in Las Vegas behoorlijk. Nu even rusten op de kamer en vanavond nog weer even de fonteinen in kleur gaan zien bij het Bellagio. Vanmiddag hebben we het overdag gezien. Wat een mensen onderweg, nog nooit zo druk gezien.

Nog even naar Macy’s geweest. Nog nooit zoveel luxe winkelcentra bij elkaar gezien.

Bij Macy’s vond de verkoopster mijn T shirt heel erg mooi. Nou zei ik, zelf gemaakt.

Ze vond het mooier dan bij hun in de winkel, qua stof en afwerking. Mooier dan bij hun in de winkel. Of ik haar dat niet kon leren, dat leek me moeilijk vanuit Nederland. Ze vond dat ik een groot talent had. Noe ja mijn dag was goed.

Morgen naar Death Valley.