Valley of Fire en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Valley of Fire en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Valley of Fire en Las Vegas

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

20 Mei 2022 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanuit Zion vanmorgen vertrokken via de Valley of Fire naar Las Vegas. Valley of Fire is een State Park en hier moet je dan 10 dollar in een envelop doen. Daarop schrijf je dan de nummerplaat van de auto en de datum en plakt hem dicht om in een brievenbus te deponeren. Het is een kleurrijke rit van donker oranje tot rose en wit. Op het einde van de weg eten we ons broodje en dan moeten we dezelfde weg terug.

Nu richting Las Vegas. Dank zei Tom Tom is het hotel zo gevonden. Intussen is het 30 graden geworden, maar het lijkt veel warmer.

na het inchecken gaan we nog naar de Strip.

Het is echt Sin City. Je ruikt overal de marihuana. Veel meiden lopen half naakt, niet normaal. De kassen van het Bellagio zijn dicht, ze worden opnieuw gedecoreerd. Heel jammer. Wat een volk onderweg overal.

mee eten wat en nemen dan de bus naar Freemont Expieriens voor 8 dollar 24 uur bus gebruik.

’ s Avonds nog even naar de vulkaanuitbarsting kijken van het Mirage hotel.

Doodmoe gaan we naar bed.

• 21 Mei 2022 - 10:45

Leon:

Veel geluk bij het gokken .