San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Nelly

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

05 Mei 2022 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen vertrokken naar San Francisco naar ons Hotel Handerly vlak bij Union Square.

We hebben met de auto verschillende bezienswaardigheden opgezocht, want je kunt het echt niet allemaal lopen.

Zo hebben we de mosaik steps en Twin Peaks bekeken.

Daarna naar Alamo Square kijken naar de Painted Lady's, mooie huisjes uit de film serie Full House.

De Golden Gate brug zagen we in de verte in de mist liggen, dus dat zou niet zo goed lukken. We zijn er wel bij in de buurt geweest, maar niet over de brug gereden. Morgen nog een kans daarvoor.

Er is veel veranderd ten opzichte van de laatste keer, dat we er waren en we moesten iets meer zoeken.

Nadat we de auto in een parkeergarage hebben gezet, gaan we nog richting Chinatown. Toch nog een flink stuk lopen. Nog wat oude nummerplaten gekocht door Sandra.

Ingecheckt in het Handerly hotel voor vannacht.

Nu nog eerst wat eten. Nog in totaal 8 km gelopen.

Morgen is weer een dag.

• 05 Mei 2022 - 09:48