San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Nelly

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

04 Mei 2022 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een lange dag van Schiphol naar San Francisco, aangekomen bij ons hotel Focus bij het vliegveld.

Op Schiphol was het redelijk druk. We hadden snel onze koffers ingecheckt.

Nadat we onze broodjes op hadden, richting douane.

Alles verliep voorspoedig.

Gelukkig had Sandra onze medereizigster thuis al veel op de app van United Airlines ingevuld. Dat was een groot voordeel.

Na een lange vlucht van 11 uur zachtjes geland op San Francisco International Airport.

Daarna naar Alamo rental cars voor de auto.

en dan op weg naar ons hotel Focus bij de luchthaven.

Eten hoeven we niet meer, want in het vliegtuig was een overvloed van eten en drinken.

Vol was het vliegtuig niet.

Nu snel slapen. We zijn moe. Vanmorgen waren we al vroeg wakker, plaatselijke tijd 4.30 uur. Nu ontbijt en op weg. San Francisco here we come.