Zion National Park - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Zion National Park

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

19 Mei 2022 | Verenigde Staten, Hurricane

Vandaag slechts een korte rit van 75 miles naar Zion National Park. We zijn veel te vroeg om in te checken bij het hotel. We mogen wel de auto al vast parkeren. Anders krijg je nergens plaats. Dat is erg fijn. Er rijdt een shuttlebus gratis naar het park.

We lopen dan van de Tempel of Sinawawa naar de Narrows. Wij kijken alleen maar. Veel mensen lopen door de narrows. Daar moet je dan eerst speciale schoenen en stokken voor huren. Laat dat maar over aan de jeugd. Dan nemen we weer de gratis bus tot aan onze volgende wandeling naar de lower emerald pool.

Dat was dus genoeg voor vandaag. We drinken wat bij de Zion Lodge en dan met de bus naar ons hotel. Hij stopt voor de deur. En we hebben een prima hotel. Nou een hapje eten.