Bryce Canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

18 Mei 2022 | Verenigde Staten, Panguitch

Na het ontbijt vertrekken we richting Ruby’s Inn om broodjes en drinken te kopen. We proppen onze rugzak vol met water, broodjes en ander drinken.

Het is dan even zoeken naar een parkeerplaats, want er zijn al veel mensen onderweg om ook te wandelen.

Dan is het even de vraag, nemen we de Navajo trail of de trail met “two Bridges”. Ze lijken op elkaar. Het wordt de Navajo trail. Al zigzaggend komen we beneden aan en we zijn niet alleen hier.

Beneden loop je dan een redelijk vlak stuk. Voordat we weer naar boven gaan eten we onze broodjes. Alleen ik niet het broodje van mij is beschimmeld, dus eet ik mijn banaan. Maar ik ga wel terug naar de winkel straks.

het is en blijft een prachtig decor en we maken dan ook veel foto’s.

mop weg naar boven neem ik de rugzak over. Onderweg is het dan vaker een pauze nemen, want het is een flink stuk omhoog. Sandra is al boven, maar die is nog jong.

als we dan nog terug lopen, naar waar de auto staat zijn we zo’n 3 uur verder. Toch nog snel gedaan.

in de winkel krijg ik meteen mijn geld terug, maar ja de honger is niet weg.

onderweg terug naar het motel koop ik dan maar een milkshake. Morgen vertrekken we naar Zion