Van Torrey naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Van Torrey naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Van Torrey naar Bryce Canyon

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

17 Mei 2022 | Verenigde Staten, Panguitch

Als we uit Torrey vertrekken, hoeven we vandaag maar op highway 12 te blijven. Het is een prachtige route. We zien nog enkele herten langs de kant van de weg. Het natuurschoon is afwisselend en we stappen een paar keer uit om foto’s te maken. Na verloop van tijd komen we aan in Tropic. Daar hebben we vaker geslapen. Dat is deze keer niet gelukt. We wilden nog een sandwich kopen, dat is hier niet gelukt. Dan maar bij Ruby’s Inn vlak bij Bryce Canyon.

even later rijden we het park in. We rijden door tot het einde en op de terugweg hebben we dan de stops aan onze rechter kant. Het is en blijft adembenemend mooi. Hoewel er ook restanten van verbrande bomen te zien zijn. Maar op de bodem begint al weer wat te te groeien.

De tijd vliegt en we moeten richting onze slaapkamer. Die valt voor de eerste keer tegen. Beetje oude meuk. En nu eten.