Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Antelope Canyon

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

12 Mei 2022 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen op ons gemakje alles klaar gemaakt. We slapen vannacht nog in Page in het Clarion Hotel. Om 11.15 uur hebben we de afspraak bij Dixi Lower Antelope Canyon. We moeten een uur van tevoren aanwezig zijn, onze Tour begint om 11.15uur. We zijn ruim op tijd.

We hadden deze Tour thuis al geregeld en we waren dan ook snel klaar aan de balie. Omdat dit Native American People zijn, is hier een mondkapje verplicht. Het was heel bijzonder en onze gids heeft goed alles uitgelegd en ook veel foto’s van ons en andere mensen gemaakt, super.

Na ongeveer 1 1/2 uur zijn we weer bij de auto en rijden we naar een Safeway, supermarkt, om een broodje te kopen en iets te drinken. Ook nieuw water wordt ingeslagen.

Op zoek naar een mooi plekje om te picknicken. Dat is al snel gevonden.

We bezichtigen de Glen Canyon Dam en rijden naar Whah Weap Marina. Hier kon je vroeger een boottocht maken naar Rainbowwarrior Bridge, maar door de lage waterstand is dit niet meer mogelijk. Er is ook heel veel bij gebouwd, niet terug te herkennen.

Morgen weer verder.