Death Valley - Reisverslag uit Olancha, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Olancha, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Death Valley

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

22 Mei 2022 | Verenigde Staten, Olancha

We zijn vanmorgen zonder ontbijt uit Las Vegas vertrokken. Het plan is om onderweg te ontbijten en dat doen we in Pahrump. Bij Mom’s café. We zitten tussen de locale mensen en het is er heel druk. We moesten even wachten tot er plek was. Het was echt prima en goedkoop.

Dan begint onze rit naar Death Valley met onderweg Dantes View. Zabriskie point, de Devils Golfcourse, Badwater en Artist point. Allemaal op zich prachtig en kleurrijk. Bij het Visiter Center eten we ons broodje op. Het is heet, maar het kan zeker wel 49-50 graden worden. Wij hadden geluk met 37-38 graden.

Na een lange rit komen we aan in Lone Pine daar is ons hotel. Maar waarom boeken ze voor mensen van onze leeftijd kamers boven en er is geen lift.

koffers naar boven slepen dus.