Highway ! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Highway ! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Highway !

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

07 Mei 2022 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen vroeg uit de veren.

Na het matige ontbijt vertrekken we richting Monterey. John Steinbeck heeft hierover geschreven en er is een film gemaakt over de mensen die hier leefden en werkten bij de sardientjes fabriek.

Het was altijd een zeer levendig plaatsje, maar ook hier is Corona een spelbreker geweest. Veel staat leeg en parkeren wordt steeds duurder.

Dan richting 17 miles drive. Zeer de moeite waard, dus regelmatig stoppen en kijken.

er is een gigantische golfplaats, hier wonen de super rijken.

Flinke golven met zwemmende zeehonden, vogels op de rotsen, kormoranen ect.

3 hertjes op de golfplaats.

Op een bankje in de zon eten we ons broodje op.

Hierna volgt Carmel bey the sea met zijn mooie mission.

gelukkig net op tijd, want er staat een bruiloft op het programma.

Verder zuidwaarts via Big Sur, de Bigsby brug tot aan de zeeolifanten. Ze liggen te luieren op het strand.

Ons volgende hotel is prima in Arroyo Grande.

Morgen richting Los Angeles.