Mono Lake en Bodie - Reisverslag uit Bridgeport, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu Mono Lake en Bodie - Reisverslag uit Bridgeport, Verenigde Staten van Pierre en Nelly Romgens - WaarBenJij.nu

Mono Lake en Bodie

Door: Nellie

Blijf op de hoogte en volg Pierre en Nelly

23 Mei 2022 | Verenigde Staten, Bridgeport

Vandaag wat minder miles zo’n 175. Het eerste stuk is een rechte weg. We komen door een paar dorpjes met als decor besneeuwde bergtoppen van Mount Whitney. Onderweg in de plaat Bishop drinken we koffie en dat is zelfs een cappuccino. Versierd door een echte barista. Ik geef hem een compliment, dat dit de lekkerste koffie is die ik ooit in Amerika heb gehad. En dat is echt waar.

Even later komen we aan in Lee Vining en hebben met eigen ogen gezien dat de Tioga Pas nog niet open is. Dat wordt morgen omrijden.

Vandaag nog eerst naar Bodie een goast town. Nog 13 miles rijden en het laatste stuk over onverharde weg.

Er is intussen flink gerestaureerd.

En weer terug naar de hoofdweg. Het is niet ver meer tot Bridgeport waar ons h